Justin Bieber - Die In Your Arms

2014. augusztus 26., kedd

Nem tudom mi legyen..

Reggel szokás szerint Holly ébresztett.Kiabálta a fülembe,hogy keljek fel mert jött a szerelme.Mondom mivan?Ilyen félig álmos fejjel lementem a nappaliba ahol megláttam anyut és Justint.
-Ouu.Jóreggelt-köszöntem álmosan.
-Szia.-mosolygot Justin.-Felébresztettünk?
-Igazság szerint ez a méregzsák kiabált nekem.-karoltam át a kistesómat.
-Amúgy beszélhetnénk négy szem közt?-állt fel Jus anya mellől.
-Persze gyere csak fel nyugodtan a szobámba.
-Ne Justin ne hagyj itt.-nyávogott Holly aki útközben átkarolta Justint.
-Holly maradj már.-szóltam kissé mérgesen.Elengedte őt,aztán felmentünk a szobámba.Leültünk,én törökülésbe helyeztem lábaimat.
-Na mit szeretnél?
-Lenne kedved velem járni?-ez kicsit olyan röhejesen hangzott amire fel is nevettem.
-Suliba meg vissza?
-De vicces vagy.-mosolygott gúnyosan.-Ha neked ennyit jelentek akkor el is megyek.Szia.-felállt és kiment.Hagytam mert nem tudom mit siet el ennyire.
Mikor kiment felálltam,lassan odamentem az ajtómhoz,nekidőltem a falnak és láttam/hallottam mindent.
-Hova méész?-kérdezte Holly Justintól.
-Haza.-válaszolta neki kissé szomorúan.
-Remélem nem bántott meg Madi.Tudod,hogy én mindig szeretni foglak.-mondta édesen aztán átölelte Justint,aki aztán haza is ment.
~*~
Hétfő van,amit utálok.Újabb 5 nap suli.
Reggel 7 óra és úgy érzem ma elfogok késni.Semmihez sincs kedvem.Kikeltem az ágyból,felvettem a mára megfelelő ruhát,kifésültem a hajamat és semmi smink nélkül elindultam iskolába.
Útközben találkoztam Justinnal aki mikor meglátott,elfordult és sietett előre,de én nem engedtem.Utánaszaladtam és megfogtam a karját.
-Justin várj.
-Igen?Mit szeretnél?-fordult felém.
-Neharagudj a tegnapiért.Én nem akartalak megbántani,és nem mondtam,hogy soha semmi nem lehet köztünk.
-Ja persze csak olyanokat beszélsz,hogy..-itt nem is hagytam,hogy tovább beszéljen hanem megcsókoltam ami kicsit meglepte őt,de viszont örült neki.
-Na,ne mondj semmit inkább gyerünk suliba mert ígyis elvagyunk késve.-megragadtam a kezét és nagy léptekkel mentünk az iskola felé.
Amikor oda értünk adtunk egy csókot egymásnak amit elég sokan megláttak,aztán mentünk az osztályunkba,ahol csak pletykáltak rólunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése