Justin Bieber - Die In Your Arms

2014. július 21., hétfő

Összezavarodtam.

Amikor észrevettük,hogy vajon mit is csinálunk,gyorsan elengedtük egymás kezét.Justin felállt és kiment.
-Justin várj már.-szaladtam utána.
-Hm?-fordult meg.
-Annyira hülyék vagyunk.-kezdtem el nevetni,de láttam,hogy ő nem tartja viccesnek így inkább komolyra fordítottam a szót.-Ezzel most mi volt a baj?
-Mivel?
-Ami bent történt a szobába.Fogtuk egymás kezét utána rájövünk,hogy mégis milyen bolondok vagyunk!?-beszélgettünk a lépcsőházban.
-Ja,hogy az.Az semmi én is hülyeségnek tartom.-kezdett el nevetni.Mivan vele?Előbb kirohan mostmeg nevet azon ami történt.Érdekes egy fiú az biztos.
-Na de én megyek most haza.-indult lefelé a lépcsőn.
-Justin ne hülyéskedj még csak most jöttél.-ballagtam le utána.
-Eszembe jutott valami amit megkell csinálnom bocsi.Majd találkozunk szia.-és becsukta maga mögött az ajtót.Kimerevedett szemekkel álltam a csukott ajtó előtt.
Visszamentem a szobámba és lefeküdtem az ágyra.
10 perc bóbiskolás utána hallottam,hogy megjöttek anyáék.
-Madisoon.-kiabált hugi.
-Itt vagyok a szobámban.-már topogott is fel a lépcsőn egészen az ágyamig.
-Szia bébim.-öleltem át.
-Justin?-kérdezte cuki arckifejezéssel.
-Elment.
-Na nemár.-csapta maga mellé a kezeit.-Ugye még visszajön?
-Valamikor biztos,de ma már nem.-mosolyogtam.
-Idefeküdhetek melléd?
-Perszehogy.
Mellém feküdt aztán el is aludtunk.Na akkor tuti éjjeli bagoly leszek.
Fél 6 körül felébredtünk,vagyis fel ébresztettek.Anya mondta,hogy menjünk vacsorázni.Lecsoszogtunk a lépcsőn a konyháig.Leültünk az asztalhoz és enni kezdtünk.Hallottam,hogy csörög a telefonom,de gondoltam megvár.Már vagy 3x csörgött egymás után amikor kicsit felidegesített így felszaladtam a szobámba és megnéztem mi olyan sürgős.
-Igen?-mondtam mérgesen.
-Szia Madi zavarlak?
-Justin nem épp vacsorázunk,de mi olyan fontos?
-Ja akkor semmi.
-Mond.Bocs csak nemrég ébredtem és full szar kedvem van.Na?
-Találkozni akartam,de ha programod van vagy ilyesmi akkor nem baj.
-Nincs programom csak most éppen vacsorázunk és utána meg gondoltam lazulok,de találkozhatunk.Hol szeretnél?
-Mindegy szia.-és ebben a másodpercben le is tette a telefont.Ránéztem a telefonra ilyen „Mibajod van neked ma?“ fejjel aztán ledobtam az ágyra és mentem tovább kajálni.
Vacsi után Hollyval néztem mesét aztán ment is aludni.
-Anya én megyek,a szobámban leszek.-mondtam.
-Oké.Jóéjt.
-Neked is.-mosolyogtunk egymásra aztán elhúztam.
Gyorsan elmentem zuhanyozni,felvettem a pizsamám és befeküdtem az ágyba.Előkotortam a notebookomat és felnéztem facebookra.
27 értesítés,8 üzenet.
Hosszú böngészés után megnéztem az üziket.Fele az volt,hogy a barátaim írtak,hogy jól-e vagyok meg ilyesmi.Na az nem érdekes.Volt egy olyan üzenet ami meglepett.De még mennyire.
“Szia Madison.Nem hiszem,hogy ismersz,de hallottam,hogy beszélsz vagyis jóba vagy Bieberrel.Elszeretnék neked valamit mondani.Nem hinném,hogy szeretnél velem személyesen beszélni úgyhogy írom itt.Én Justin legjobb barátja vagyok.Minden egyes titkát,mindent tudok róla amit mások nem.Volt neki sok balhéja,egyszer majdnem börtönbe is került de megúszta.Azóta nagyon megváltozott.Most szerelmes egy lányba,de fogalmam sincs ki az.Nem mondja el.Annyit tudok,hogy jóba van veled mert mesélt rólad meg minden.Lehet te vagy az a lány akit szeret,rád tippeltem.Gondoltam elmondom neked,mert amúgy nem tudnál róla ha Justinon múlik.:D Na szóval kérlek olvasd el ezt az üzenetet.Nem muszáj visszaírnod.További szép estét szia!:)“
Hűha..ez aztán levél.Volt még egy üzim Austintól,de az nem érdekelt nagyon.
Sokáig fent voltam,hajnal 2 körül elálmosodtam így mentem aludni.
~*~
Másnap reggel azt sem tudtam milyen nap van.Péntek juhú.Felkaptam a kiválasztott ruhámat,kontyba tettem a hajam.Elköszöntem anyutól és mentem is suliba.
Kicsit lassabban mentem mivel gondoltam ráérek.Olyan nyolc előtt 5 perccel beértem.Iskola szag.
Végigmentem a hosszú folyosón,mindenhol a szemeteskosár,mindenhol JUSTIN.
-Madi szia.-mosolygott.
-Helló.Én sietek órára majd beszélünk jó?-nyomtam az arcára egy puszit amitől totál elpirult.Még ilyet sem láttam.Gyorsan ott is voltam az osztályom előtt.Beléptem és egy nagy hangzavar fogadott amíg meg nem láttak engem.Mentem leültem a helyemre,ezalatt mindenki engem bámul.Mi van?Mit tettem,hogy így néznek?Leültem Aus mellé akitől halkan megkérdeztem,hogy mi van, ő meg csak megvonta a vállát.
-Gratulálok.-mondta mosolyogva mindenki egyszerre.
-Mihez?-kezdtem el a nevetést.
-Hogy jártok Justinnal.-kiabálta egyik lány.
-Hogy mi bajotok?-törtem ki a nevetésből.
-Láttuk,hogy adtál neki most is egy puszit.
-Igen az arcára,és akkor mi van?
-Ő meg fülig pirult.
-Tudom.Csak barátok vagyunk nyugi mindenki.-nyugtattam őket mert tisztára felvoltak pörögve ettől a dologtól.
-Neeee.-kiáltották.
Na ez nekem sok így reggelre.Nemsokára bejött az osztályfőnök.
-Jóreggelt gyerekek.Azzal a hírrel jöttem,hogy most mehet mindenki haza a harmadikosokkal együtt.Vigyázzatok magatokra a hétvégén.Sziasztok.
Mindenki örjöngött.A harmadikosokkal??Azok Justinék.AHJ.
Elindultam az ajtó felé mikor egy srác utánam kiabált amire csend lett.
-Madison!!
-Igen?-fordultam vissza.
-Sok sikert Jussal.-kacsintott.
-Ahh maradjatok már.-nevettem és folytattam az utamat.
Az egész osztály jött utánam.Megláttam,hogy jön Justin és utána az egész harmadik hát röhögőgörcsöt kaptam.Mindenki ujjongott.Én mutattam Justinnak,hogy jöjjön oda,hogy mi ez.
-Uuuuu.-mondta mindenki.
-Justin mi a frász ez?
-Mi?
-Reggel megyek be osztályba és azt mondják,hogy gratulálok,hogy együtt vagy Justinnal.Most meg jönnek utánunk mint a gyerek az anyja után.
-Hallod nekem is ugyanezt mondták..Ezek valamit kiműveltek.Figyu nincs kedved eljönni ma este egy buliba?
-De,jól jönne.-mosolyogtam.
-Akkor elmegyek érted olyan fél 7re.
-Okés.-itt átöleltük egymást aztán elváltak útjaink.Még mindig követtek ezek a marhák szóval el lehet képzelni mit csináltak akkor amikor átöleltük a másikat Justinnal.
~Este~
Mindjárt fél hét ideje készülődnöm.Elmentem lezuhanyozni,utána felvettem egyik kedvenc ruhámat,kivasaltam a hajam,enyhe smink és készen is vagyok.Vittem magammal egy kis táskát,amibe belecsúsztattam a telefonomat és a pénztárcámat.
Lementem a lépcsőn mire csöngettek is.Anya azért kiabált.
-Madi jött a barátod.-ezalatt hallottam,hogy Holly szalad le a lépcsőn.
Felhúztam egyik cipőmet és kinyitottam az ajtót.
-Szia Justin.-mosolyogtam.
-Szia.-adott puszit az arcomra.
-Justin Justin..szia-szaladt oda Holly és átölelte Jujut.
-Szia bébi.-mosolygott J.
-Na édes kincsem menj vissza anyuhoz majd máskor beszélsz Justinnal.-szomorúan visszament anyuhoz.
-Szerintem induljunk.-nevettem.
-Oké.
-Remélem jó buli lesz.
-A legjobb.-kacsintott.
Amúgy nagyon helyes fiú Justin,és....Na mindegy.
10 perc elteltével megérkeztünk a buliba.Nagyon jó hangulat van.Megkerestük a pultot és kértünk italt,közben beszélgettünk.2 percire rá odajött egy srác hozzám.Justin susogta,hogy ő elmegy a mosdóba.
-Szia baby.-simult hozzám ez az idegen.
-Hé ne érj hozzám.Ki vagy?Mit akarsz?
-Téged.-mosolygott.
-Túl sokat akarsz drágám.-itt elindultam a mosdó felé,hogy megkeressem Justint mert ez nem fog rólam leszállni.Éppen mikor akartam bemenni nekem jött Jus.
-Na mizu?-kérdezte.
-Az a pasi rám akar mászni és fuj..undorító.-nevettem.-Csinálj valamit légyszi.
-Oké csinálok.-itt közeledett felém és megcsókolt.Nem tudom elmondani milyen jó érzés volt az.De nem,nem élem bele magam mert ezt csak azért csináljuk,hogy eltűnjön az a srác.Hátranéztem ahol már nem láttam ezt a gyereket.
-Köszönöm.-mosolyogtam.
-Nincs mit.-kacsintott amitől majd el olvadtam annyira cuki volt.
Megragadtam a kezét és mentünk a táncparkettre.
Pont a kedvenc zeném ment.
-Nagyon jól nyomod.-nevettem Bieberre.
-Te jobban.-küldött egy mosolyt.
Egyre jobban közeledett hozzám,amitől már lángoltam.Persze jó értelemben.Megfogta a derekamat és magához húzott.Szemeztünk egymással,közben táncoltunk a lassú zenére.
-Justin...-kezdtem el a mondatomat.
-Igen Madi?
-Nem tudom jó ötlet-e ezt elmondanom,de írt a haverod nekem.Állítólag szerelmes vagy és ő tippe az,hogy belém.Ez igaz vagy sem?-néztem bele gyönyörű barna szemeibe.
-Hmm...ezt nehéz elmondanom...Igen szeretlek,de ezzel tudom,hogy elrontom egész barátságunkat és annak nem örülnék,mert te biztos nem akarsz tőlem semmit.-hajtotta le a fejét.Én lazán megfogtam az állkapcsát és felhajtottam a fejét,hogy a szemembe tudjon nézni.
-Nem fogod elrontani a barátságunkat.-és ebben a pásodpercben megcsókoltam.
Mi ütött belém én nem tudom.
-Akkor ez azt jelenti,hogy...-mosolygott Justin.
-Hát izéé..-vakartam meg a fejem.-Még sosem volt barátom és tudod állítólag az úgy van,hogy az első szerelem örökké tart.És félek én ettől..
-Istenem ne félj,megóvlak mindentől,vigyázok rád és sosem hagylak el.Ilyen jó nőt mint te.Csak büszke lehetek rád.-ölelt át.-Szerintem folytassuk a beszélgetést nálam jó?
-Benne vagyok.
Megfogta a kezemet és elhagytuk a szórakozóhelyet.Boldogan mentünk végig az utcákon.Pár perc múlva megérkeztünk egy óriási házhoz.Még sötétben is jól mutat.
-Justin minek álltunk itt meg?-nevettem fel.
-Hát hozzám jöttünk nem?Ez a házunk.
-Ó hát ez csodálatos.-mosolyogtam bár alig lehetett látni.
Bevezetett a házba,ahol sehol senki gondoltam alusznak a szülei meg minden.
-Gyere megmutatom a szobám.-suttogta és felvezetett a hosszú lépcsőn egészen a szobájáig ami nagyon nagy volt így elmosolyodtam.
-Tetszik?-kérdezte Justin és becsukta maga mögött az ajtót.
-Igen nagyon.
-Na hát akkor érezd magad otthon.-ismét megragadta a kezem és leültünk az ágyra tovább beszélgetni.
-Akkor mi lesz?-érdeklődött.
-Tudom,hogy ha együtt lennénk utána úgyis szakítunk meg minden és ezzel tönkremegy a barátságunk meg az egész kapcsolatunk.
-De nem szakítanánk.Miért gondolod ezt?
-Na várjunk,mondcsak mennyi barátnőd volt eddig?-tettem fel a kérdést.
-Hát..-nevetett.-Nem számoltam de volt egypár.
-Azt sejtettem.-nevettem én is.-De amúgy meg alig ismerjük egymást hova sietünk?
-Majd megismerkedünk ne aggódj.
-Holnapig átgondolom.-mosolyogtam.-És még csak úgy sztori végett mondom,hogy tegnap mikor elmentél utána nemsokára hazajöttek anyáék,feljött hozzám Holly és megkérdezte,hogy hol vagy.Annyira cuki volt.-nevettem.
-De édes.-mosolygott Jus.

Még beszélgettünk ilyen hülyeségekről aztán gondoltam hazamegyek.Hála istennek anyu már aludt így nem kellett hallgatnom azt,hogy hol voltam ilyen sokáig.Levettem a ruháimat,át pizsire aztán befeküdtem a jó puha ágyamba és el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése