Justin Bieber - Die In Your Arms

2014. július 2., szerda

A költözés.

Los Angelesben élünk anyukámmal és a kis húgommal,mivel apám elhagyott minket.Augusztus vége van,lassan itt az iskola.Kiválasztottam egy megfelelő sulit,ami New Yorkban van,így eldöntöttük,hogy odaköltözünk.
Augusztus 30.-a van,reggel a telefonom ébresztett 6:00-kor.Kikeltem az ágyamból és az utam anya szobájáig vezetett.
-Anya fent vagy?-suttogtam.
-Félig fent.-mondta félkómásan.
-Gyere kelj fel,pakolnunk kell.
-Jó megyek.Szóltál Hollynak?
-Még nem de megyek.Na szedd össze magad.
Kimentem és betotyogtam Holly szobájába.
-Édesem,ébren vagy?-kérdeztem de nem kaptam választ,gondoltam alszik a drága húgom.
Odamentem mellé és simogatni kezdtem az arcát amire felébredt.
-Holly fel kell kelni,tudod ma költözünk és össze is kell pakolni.
-Szia Madi.-ölelt át.
-Szia bébim.Na suppsz,muszáj kikelni mert különben itt hagyunk anyával.-nevettem és lehúztam róla a takarót.
-Jó megyek.-dörzsölte meg a szemeit a pici kezeivel.
-Gyere segítek.-nyújtottam felé a kezemet.Aztán segítettem neki felöltözni.Én elmentem a szobámba összepakolni.Amikor készen voltam kezdtem valamit magammal is.Kifésültem a hajam,egy kis szájfény és szemspirál aztán kész voltam.Lementem a konyhába ahol megláttam anyut.
-Anya..nagyon fog hiányozni nekem ez a ház és az itteni barátaim is.Ugye azért majd elfogunk ide jönni hébe-hóba?-borultam anyu nyakába.Nyávogok mint a macska aztán én találtam ki ezt az egészet.Mindegy.
-Perszehogy elfogunk ide jönni.Nekem is fog minden hiányozni.De menj nézd meg a húgodat,hogy mit csinál.
Felszaladtam az emeletre Hollyhoz.
-Na mit csinálsz drágám?-mosolyogtam.
-Semmit.Csak itt ülök az ágyamon,közben búcsúzok el tőle.
-De édes vagy.Gyere ide.-tettem szét a karomat,hogy öleljen át.-De gyere mert kell mennünk a reptérre.
Mondtam,hogy menjen le anyuhoz,én addig levittem a bőröndöket.
Mikor már én is lent voltam anyuéknál,könnybe jöttek a szemeim,hogy örökre el kell hagynunk ezt a házat.
Egy kis búcsúzás a háztól és mehetünk is.
A taxi már várt ránk.Beültünk a kocsiba,én hátra a tesómmal,anya meg előre a sofőr mellé.
Megmondta hova vigyen.10 perc múlva megérkeztünk a reptérre.Holly kicsit meg volt ijedve a repüléstől,de megnyugtattam őt.
~Este 6 óra van~
Megjöttünk New York.Kicincáltuk a bőröndöket a reptérről,ismét hívtunk taxit és elmentünk egy hotelhez.
Kértünk egy szobát,mivel ott leszünk egy pár napig ameddig nem találunk házat.Alig vártuk,hogy pihenhessünk.Fárasztó volt az út.Nem pakoltunk ki mindent mert felesleges.Holly elment aludni,mi addig anyuval nézegettünk a notebookon valami házat.Találtunk egy csúcs szuper jót.Azt hiszem az nincs is messze a sulitól ahova fogok járni.Nem volt még késő,este 8 óra volt.felhívtuk azt a telefonszámot ami a "ház mellett" volt.
-Jónapot.Azt szeretném kérdezni,hogy az a ház még eladó ami fent van interneten?
-Jónapot.Igen.
-Érdeklődni szeretnék iránta.
-Csak tessék.
-Holnap meglehetne nézni?
-Persze.Mikor?
-Délelőtt 10-kor jó?
-Igen.Akkor várom magát/magukat.
-Köszönöm,viszlát.
-Viszlát.
Ez is el van intézve.Leraktam a notebookomat és mentünk mi is aludni mert nagyon fáradtak voltunk.
~Másnap~
Reggel valaki kopogtat a hotelszoba ajtaján.Álmos szemmel kinyitom.
-Jónapot.
-Jónapot hölgyem.Kér takarítást?
-Nem köszönöm.-csaptam rá az ajtót ásítozás közben.
Visszaslattyogtam az ágyhoz aztán felébresztettem anyut mert 9 óra van és lassan kell menni megnézni a házat.
-Anya ébresztő.-döföltem őt.
-Jó ne döfködj már.Amúgy ki kopogtatott előbb?
-Valami takarító.De aztán rácsuktam az ajtót.
-Bolond vagy.-nevetett.
-Kelj már fel.-dobáltam anyut párnával.
-Fent vagyok,fent vagyok.-ugrott fel az ágyon.
Később felébresztettük Holly-t is,elkészültünk és indultunk.
Csodálatos volt az a ház így meg vettük.
Visszamentünk a hotelba,ahol összeszedtük a cókmókjainkat és költöztünk is át a házba.
Délután 3 óra van.Nemrég végeztünk a pakolással,lepihentem egy kicsit mivel holnap már suli is van.
Később arra keltem,hogy valaki ugrál az ágyamon.Kinyitottam a szememet,meg sem lepett.
-Holly mit csinálsz te itt?
-Anya mondta,hogy ébresszelek fel mert vacsora van.
-Vacsora?-néztem meglepődötten.
-Igen vacsora,ugyanis annyit aludtál mint egy medve.
-Haha kösz,kedves vagy.
-Ne járasd a szádat gyere már.-fogta meg a kezemet és elkezdett húzni,persze nem bírt.
Lementünk a konyhába ahol anyu már várt.
-Jóreggelt kisasszony.
-Szia.-mondtam komolyan.
-Gyertek enni.-anya.
Leültünk az asztalhoz és enni kezdtünk.Evés után segítettem anyának elmosogatni.Utána megkérdi tőlem Holly.
-Madi...
-Igen hugi?
-Aludhatok ma veled?
-Perszehogy aludhatsz.-mosolyogtam mert olyan édes volt.
-De jó.-ugrált örömében aztán átölelt.
-Most menj el zuhanyozni aztán aludhattok.-mondta anya.
Holly elment a közös fürdőszobába én meg az enyémbe.
Pont egyszerre készen is lettünk.Felvettük a pizsamát és befeküdtünk az ágyba.
Anyutól egy jóéjt puszi nem maradhatott ki.Minthogy Hollynak adott nem nekem.
~Másnap~
Reggel 7 óra fel kéne kelni,iskola van.
Gyorsan elkészüldődtem,felvettem egyik kedvenc ruhámat és elindultam.

Gyalog mentem mivel 5 percnyire van tőlünk a suli ami nagyon is jó.Bementem a sok diák közé.Néhányan meg is bámultak,de rendesen.Megkerestem az osztályomat.Beléptem és ott volt majdnem mindenki.
-Sziasztok.
-Hello-köszöntött mindenki.
Elfoglaltam egy szabad helyet.
Később bejött az osztályfőnök,megismerkedtünk és mentünk ki az udvarra,az évnyitóra.
Annyit kellett állni,hogy az katasztrófa.
Mikor mentünk vissza az osztályba akkor hirtelen annyit vettem észre,hogy nekem jött elölről egy fiú és leöntött kávéval.
-Mivan nem tudsz vigyázni?Ribi.-szólt a fiú.
-Ki nem tud vigyáni amikor te nézegetsz össze-vissza és te jössz nekem?Ne ribancozz le te senkit,előbb nézz magadra.
Aztán vettem az irányt az osztály felé.Már mindenki bent ült csak én nem.Beléptem és mindenki meglepődött,hogy mi történt velem.
-Mit csináltál Madison?-kérdi a tanárnő.
-Én semmit.Nekem jött egy fiú és aztán elkezdett velem bunkózni,hogy miért nem vigyázok.Mert ugyebár amint látni,leöntött kávéval.
-Justin!-kiáltotta mindenki.
-Mi?-néztem furcsán még mindig az ajtóban állva.
-Justin volt az tuti.Justin Bieber.Hogy nézett ki?-kérdezi egyik lány.
-Olyan felállított haja volt meg ilyen "jó" stílusa.-tettem idézőjelbe a jó szót.
-Akkor biztos ő volt az.-bólogatott mindenki.
Aztán fogtam magam és leültem.Láttam,hogy egy helyes fiú egyedül ül,gondoltam mellé ülök.
-Szia.Madison Smith.-nyújtottam a kezem
-Austin Williams.
-Ide ülhetek?-kérdeztem.
-Persze gyere.-mosolygott.
-Hogy-hogy egyedül ülsz?
-Nem találtam semmilyen ismerőst így hát más választásom nem volt.
-Értem.
Beszélgettünk még egy darabig aztán haza lehetett menni.
Már kiléptem az iskola kapuján mikor valaki megszólít.
Hátrafordultam és kicsit meglepődtem.
-Madison..-kiabált az illető.
-Justin?
-Igen én.Honnan tudod a nevem?
-Hát az osztályba mondták.De..mit akarsz?
-Csak bocsánatot szeretnék tőled kérni a reggeli "kávés" sztori miatt.
-Ja semmi baj de, ha ígyfolytatod,hogy minden lányt ok nélkül leribancozod soha nem lesz barátnőd.-mosolyogtam a képébe.
-Maradj már semmit sem tudsz rólam.
-Nem is akarok semmit se tudni.-kacsintottam és elmentem.
~Otthon~
Mikor megtanultam és Holly aludt felnéztem a közösségi oldalakra.
Meg sem lep,facebookon 5 üzenet és 42 értesítés.Megnéztem üzeneteket.Valamelyikre nem volt kedvem válaszolni,de egy üzi meglepett.
"Justin Bieber:
Szia Madi.Megtaláltalak facebookon.Elnézést,hogyha zavarlak.Nem lenne kedved találkozni velem?:)"
Mibaja van ennek?Kérdeztem magamba.
"Szia Jus.Ha becézhetlek így mondjuk nem lesz rá sok alkalom,hogy én becézgesselek téged.De na..Látom,hogy megtaláltál.Miért is szeretnél velem találkozni amikor olyan bunkó vagy velem?Egyszer bocsánatot kérsz utána megint bunkózol.Mibajod van velem amikor még csak nem is ismersz és most találkoztál velem először?!"
Rögtön jött is a válasz.
"Justin Bieber:
Jó tudom,de,ha hiszed,ha nem nincs könnyű életem és szeretnélek megismerni.Kérlek."
Nem tudom..Nem hihetek neki egyik percről a másikra mikor le ribancozott a semmiért.De azért egy próbát megér.Írtam neki,hogy oké találkozok vele aztán majd kisül belőle valami.
Szóltam anyának,hogy elmegyek.Amúgy Justin várt a házunk előtt mert nem nagyon ismerem ezt a várost még.
-Szia Justin.
-Hello Madi.Hűhaa..nagyon szép vagy.-mosolygott és végignézett engem.
-Köszönöm,de ezzel még nincs semmi megoldva.
-Na gyere menjünk.
Fogalmam sem volt,hogy hova fog vinni engem Justin.
-Na megérkeztünk.-mondta Jus és megálltunk egy étterem előtt.
Bementünk,leültünk egy asztalhoz és megnéztük az étlapot.
-Justin te ...itt most ki fog fizetni?
-Szerinted ha én hívtalak el akkor ki?Én..Miért?
-Normális vagy?Idehozol egy ilyen méregdrága étterembe?!Bocsi de ezt nem fogadhatom el..-álltam fel az asztaltól és indultam kifelé.
Hallottam,hogy Justin fut utánam de hiába,nem vagyok hülye,én nem a pénzre hajtok.
-Madi állj meg légyszives.-fogta meg a karomat és visszarántott.
-Mit akarsz?Elhívsz egy találkozóra,nagynehezen belemegyek mert én hülye érted elkezdelek sajnálni mert írtad,hogy nincs könnyű életed,gondolom valami családi probléma,de nem hinném.Aztán eljövök és ilyen drága étterembe hívsz?Azt hiszed engem pénzzel meglehet venni vagy mi?Tévedsz kis öcsém..-fordultam volna meg,de Justin megfogta a derekamat és magához húzott,vagyis szorított ami már szinte fájt.
-Mit csinálsz Justin?Eressz el.-kezdtem kiabálni,erre megcsókolt.Mi a frász ez?!
-Na végre,hogy csendbe lettél.Látni,hogy a lányokat csak csókkal lehet elhallgattatni.
-Mi ba-jod-van-ne-ked?-szótagoltam.-Mit akarsz tőlem Justin?
-Majd egyszer megtudod.Figyelj bébi azt mondtam,hogy nincs könnyű életem,szóval az bármire vonatkozhat nem csak a családra ahogyan te gondoltad.Vigyázz magadra na csá.-dobott el magától.Én csak kimerevedett szemmel néztem,hogy mivan most?Ez tényleg velem történik vagy csak álmodom?!
Még mindig ott álltam előtte mikor megint megszólalt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése