Justin Bieber - Die In Your Arms

2014. július 11., péntek

Nem értem.

Még mindig ott álltam előtte mikor megint megszólalt....
-Mit nézel?Menj az utadra.-ordított rám.
Inkább elmentem mert ki tudja mire képes.Sírva hazaballagtam.Nem tudtam mit fogok anyunak mondani ha megkérdezi,hogy hol voltam.Szinte remegve bementem a házba.Levettem a cipőmet és mentem a szobámba,de útközben megállított anya.
-Mivan veled Madi?Hol voltál?-kérdezte aggódva.
-Mindjárt elmondom csak átöltözöm.
Felmentem a szobámba,átöltöztem,vettem egy mély levegőt és lementem ahol anyu már várt.
-Na mesélj.
-Figyelj ma iskolába amikor mentünk vissza az osztályba a tanévnyitóról a folyosón leöntött kávéval egy fiú.Tiszta bunkó volt mert,hogy "Te hülye ribi nem tudsz vigyázni?!" meg ilyeneket beszélt nekem.Délután amikor Holly elaludt felnéztem facebookra.Írt nekem ez a fiú,Justin Bieber.Azt írta,hogy nem-e lenne kedvmem vele találkozni.Visszaírtam neki,hogy mit akar tőlem,ha olyan bunkó és  hogy nincs könnyű élete.Érted én hülye megsajnáltam és mondom oké meglássuk mit akar így elmentem a találkozóra.Elvisz egy olyan étterembe ahol minden kaja drága mint egy ház.Onnan elhúztam aztán jött utánam.Az utcán így elkezdtem neki mondani,hogy nem a pénzre hajtok meg így aztán megfogta a derekamat,magához szorított és megcsókolt csakhogy fogjam már be.Utána fenyegetett,hogy vigyázzak magamra.Én kimerevedett szemmel néztem rá,hogy mivan aztán konkrétan rám ordított,hogy menjek az utamra aztán eljöttem.Még szerencse,hogy 2 évvel idősebb nálam.
-Úristen..Vigyázz magadra és ha mégegyszer "bántani" mer akkor szólsz nekem és elintézzük.
-Köszönöm anya.-öleltem át.-Holly már fent van?
-Lehet igen.Nézd meg őt.-mosolygott.
Felmentem Hollyhoz aki az ágyon feküdt és bámulta a plafont.
-Szia életem.
-Madi..-ugrott fel az ágyról és átölelt.Kis aranyos,imádom.
-Nem vagy éhes?
-De.-mondta cuki hangon.
-Akkor lemegyünk eszünk,utána meg játszunk valamit jó?
-Oké.-ugrált örömében.
Megfogtam a kicsi kezét és lementünk.
-Anya jöttünk enni.-mosolyogtam.
-Jólvan drágáim.Mit kértek?
-Szendvicset.-Holly.
Leültünk az asztalhoz és enni kezdtünk.Mikor megettük anya mondta,hogy nyugodtan menjünk játszani ő majd elrakodik.Bementünk a nappaliba és kitaláltuk mit fogunk játszani.
-Na mit fogunk csinálni?-kérdeztem Hollytól.
-Nézzünk mesét.
-Oké.Milyet?Hamupipőke vagy Tom és Jerry?
-Tom és Jerryt.-mosolygott.
Betettem a dvd lejátszóba,lefeküdtünk a kanapéra(?) és néztük.Jókat nevettünk rajta.Annyira boldog vagyok,hogy van egy kishúgom aki ennyi szeret engem és én is őt,na meg persze ilyen csodálatos anyukánk van.Mikorra vége lett,este fél 8 volt.
-Na lányaim Hollynak most aludnia kell szóval búcsúzz el Maditől.-mondta anya.
Holly adott nekem egy puszit és át ölelt.Anyuval felmentek én meg lent maradtam.Már sötét volt kint mikor valaki kopogtatott az ajtón.Kicsit megijedtem,hogy ki lehet az ilyenkor.Biztonság kedvéért kivettem egy fakanalat,hogyha mégis valami olyan.
Kinyitottam az ajtót és Justinnal találtam szembe magam akit már félig leütöttem a fakanállal.
-Szia Madi.-nevetett.
-Mit keresel itt?-mondtam komolyan.
-Beszélhetnénk?
-Kérlek maradj távól tőlem.Miről akarsz beszélni?
-A mai dologról.Légyszives..-láttam,hogy komolyodik.
-Várj meg itt mindjárt jövök.-rácsuktam az ajtót és felszaladtam anyához a szobába.
-Anya itt van Justin akar velem beszélni a mai dologról,nem tehetek mást muszáj beengednem mert ez képes lesz kitörni az ajtót ha nem beszélhet velem.
-Oké de csak 5 percig!-parancsolta anyu.
Visszamentem és beengedtem Just.
-Na gyere.-nyitottam ki az ajtót.
Bevezettem őt a nappaliba és leültünk.
-5 percet kapsz szóval mond.
-Bocsánatot szeretnék kérni tőled amiért úgy viselkedtem veled ma.
-Jó figyelj minden nap ez lesz?Minden nap bocsánatot fogsz tőlem kérni és tönkretenni engem azzal,hogy megalázol,leribancozol,ordibálsz velem meg ilyen.Mit képzelsz magadról?De most őszintén..Ha mondok egy rossz szót te már kiabálsz velem.
-Ha megengeded akkor elmesélek neked valamit.Soha senkinek nem mondtam el,de te megérdemled,hogy tudd.
-Hallgatom.
-Tudod nagyon nehéz nekem.Otthon is,suliba is.Otthon anyámék folyton veszekednek,iskolába kb. senki sem beszél velem.Gondoltam te normális lány vagy és igen az is vagy csak én vagyok olyan barom,hogy úgy bántam veled ahogy,nem ezt érdemled.Ha szeretnéd akkor barátok lehetünk és én megváltozok a kedvedért.Jobban megismerkedünk meg minden.Mit szólsz hozzá?
-Először is..Azt nagyon sajnálom,hogy a szüleid veszekednek,jártas vagyok már ebben.És,hogy nincs egy barátod sem iskolában szerintem az azért van mert ilyen bunkón viselkedsz mindenkivel.Ezen változtatnod kéne.Jó miattam lehetünk barátok,de csak ha megváltozol mert amúgy rendes fiúnak tűnsz.
-Oké igérem,hogy megváltozok.Átölelhetlek?
-Persze.-mosolyogtam és átöleltük egymást.
-Cserélünk telefonszámot?-kérdezte Justin.
-Aha.
Beírtuk egymás  telójába a számunkat.
-Na én megyek is nem tartalak fel,lehet holnap összefutunk szia.-indult az ajtó felé,én meg utána..
-Szia.-mosolyogtam.
Miután elment lekapcsoltam a tvt és mentem aludni.Lezuhanyoztam,átöltöztem pizsamára és befeküdtem az ágyba.Hamar elaludtam mert kikészített ez a nap és fáradt voltam.
Másnap az ébresztőórám keltett.Hamar összekaptam magam aztán siettem suliba.

Fogalmam sincs kivel fogok ülni,elvileg Austinnal.Megyek a folyosón és azt veszem észre,hogy valaki átölel hátulról.Megfordultam..Justin volt az.
-Szia Justin,.Hát te?-nevettem.
-Szia Madi.Hát én.Nem megyünk együtt majd haza?-mosolygott.
-Mehetünk.De én most...-mutattam az osztályom felé,hogy mennék be.
-Oké majd akkor a suli előtt tali puszi.-és elviharzott.
~*~
Egész nap unalmas volt minden suliba de végre kicsöngettek az utolsó óráról.Kimentem az iskola elé és vártam Justint mert még nem volt ott.Meglátott Austin aki odajött hozzám.
-Hát te?Kit vársz?
-Ja csak egyik barátnőmet.-közben megérkezett Justin.
-Na itt vagyok.-mondta.
-Ja szóval ő a barátnőd.-mutatott Austin Jusra aztán elment.
-Milyen barátnőd vagyok?-nevetett Justin.
-Semmi,induljunk.
Jus elkisért haza.Tényleg annyira cuki,hogy próbál az én kedvemért megváltozni amikor alig ismerjük egymást.Gondoltam behívom őt.
-Nem jössz be egy picit?
-Nem akarlak zavarni titeket.
-De nem fogsz.-mosolyogtam,megfogtam a kezét és behúztam a házba.
Anya a nappaliba volt és éppen meglátott minket.
-Szia anya.Ő itt Justin,Justin ő az anyukám Emma.
-Jónapot.-köszöntött Jus.
-Szia.-anya.
-Anyu ha nem probléma akkor Justin itt marad egy kicsit jó?
-Tegnap még nem azt mondtad,hogy..-itt belevágtam a szavába.
-De,de azóta máshogy van minden na majd beszélünk róla.Holly?
-Szobájában van.
-Megnézzük őt.-mosolyogtam anyura.
Ismételten megfogtam Justin kezét és vezettem őt fel Holly szobájába.
-Szia Holly.
-Sziasztok.-szokásosan ölelt át engem.
-Justin ő itt a kishúgom.Holly ő az egyik barátom Justin.
-Szia Holly.-mosolygott Biebs.
-Justin.-ölelte át Holly Just.Mi ez?!Látszik,hogy ez a kislány mindenkinek örül.
-Jus megkérhetlek valamire?
-Persze mire?
-Játszanál egy darabig Hollyval lent a nappaliba ameddig beszélek anyával?
-Természetesen.
-Köszönöm.-adtam az arcára egy puszit amire Holly felfigyelt.
-Ti jártok?Pedig azt hittem,hogy enyém lehet Justin.-szomorodott el amin Jussal elkezdtünk nevetni.
-Nem járunk ne aggódj,de gyere megyünk a nappaliba fogsz Justinnal játszani valamit.
Lementünk anyát félrehívtam a konyhába.
-Figyelj anyu..tegnap este amikor itt volt Justin akkor megbeszéltünk mindent és megváltozik csak az én kedvemért.Tök aranyos srác amúgy.Nézd most is,hogy elvannak a nappaliba.Meglássuk mi sül ki a végére,hogy tényleg meg-e változik vagy sem.Barátok vagyunk/leszünk ennyi.
-Megértem.De azért vigyázz rá.Nem hihetsz neki egyik percről a másikra.
-Jólvan.-odamentem Hollyékhoz.
-Na miújság van?-kérdeztem mosolyogva.
-Elvagyunk.-Jus.
-Nem akartok xbox-ozni?
-Deee.-ujjongott Holly.
Bekapcsoltam rajta ilyen táncolós játékot.
Úgy elvoltunk Justinnal mint ha ezer éve ismernénk őt.Később 1 órájára anyu odajött hozzánk.
-Figyeljetek skacok elviszem Hollyt magammal,megyünk vásárolni.Justin nyugodtan itt maradhatsz ha szeretnél.Na gyere Holly.Sziasztok.
-Hello.-mondtuk egyszerre Jujuval.
-Mit fogunk csinálni?-kérdeztem.
-Fogalmam nincs.
-Tudod mit?Gyere fel a szobámba.-nyújtottam felé a kezem,hogy fogja meg aztán felmentünk.
-És itt mit fogunk csinálni?-Jus.
-Majd kitalálunk valamit úgyis csak ketten vagyunk.-nevettem.
Leültünk egymás mellé az ágyra,kezünk még mindig összevolt kulcsolva amit nem is értek.Najó értem,tisztára belezúgtam ebbe a fiúba.Annyira helyes és aranyos volt ma,hogy az hihetetlen.Sajnos én hamar leszek szerelmes ami eléggé nem jó.Utána mélyen egymás szemébe néztünk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése